פראג – חלק אחרון

מאי 12, 2019 אין תגובות

בפוסט הקודם סיפרתי לכם על הנסיעה שלנו לצ'סקי קרומלוב שהיא עיירת ימי הביניים שבה הזמן פשוט נעצר מלכת.
והיום החלק האחרון בסדרת הפוסטים שלי על פראג, פה אני יותר מתמקדת בקניונים ולצערי פחות בטיול וכבר תבינו למה.
התחזית ביום הקודם אמרה לנו שכנראה הולך להיות מעונן / גשום וכבר לקראת הלילה התחיל לרדת גשם ובאירופה לא כמו בארץ הגשם פשוט יורד ויורד ויורד…
אז כשקמנו בבוקר והבנו שאת היום הזה לצערי לא נקדיש לטיול באזור המצודה (שאני הייתי בה אבל שי רק ראה מרחוק) ונצטרך למצוא אלטרנטיבה אחרת.

בטיול שלנו לדרזדן, דניס המדריך הסביר לאחת הבנות שהיו איתנו באוטו איך להגיע לקניון חודוב שנחשב ליחסית זול, אז זאת הייתה האלטרנטיבה שלנו לשעות הבוקר.
יצאנו טיפה מאוחר יותר, עשינו צ'ק האוט מהמלון (כמובן שהשארנו מזוודות במלון כי אני לא אסחב איתן לשום מקום במיוחד בגשם והטיסה שלנו הייתה רק ב-23:45 כך שזה היה לנו יעיל) ונסענו לקניון.
מאזור הפלדיום לקחנו את המטרו הצהוב (B) עד לתחנת פלורנס (תחנה אחת) ושם החלפנו במטרו האדום (C) והמשכנו עד תחנת Chodov (הכי קל בעולם).
משם יש 2 יציאות, אחת לרחוב ואחת בהמשך המנהרה לכניסה של הקניון.

הקניון עצמו ענק, מבלבל מאוד, עלינו וירדנו קומות עד שהבנו איפה נמצא כל דבר.
היינו בקניון משהו כמו 4 שעות ושם גם אכלנו צהריים במסעדה בשם The Pub.
היה משביע, טעים והמנות ממש ענקיות וזולות מאוד.

אחרי שסיימנו שם חזרנו בחזרה לעיר והתחלנו ללכת (בגשם , עוד ירד מהבוקר ללא הפסקה) לכיוון גשר קארל שרציתי לקחת את שי לשם ועל הדרך עצרנו ב- Good Food (שנמצא ממש שניה מהגשר) לאכול טרדלניק פטל מושלם!

המשכנו עוד טיפה לאמצע הגשר, צילמתי טיפה והתחלנו ללכת בחזרה לכיוון הפלדיום (היה פשוט בלתי אפשרי להסתובב בחוץ בעיקר עם מטריה אחת, מיליון אנשים ועוד מיליון מטריות איתם).
הרחובות של פראג מאוד מבלבלים ואפשר לאבד את הדרך בקלות כמו שקרה לנו בדרך לגשר, אבל למזלנו הורדתי לטלפונים שלנו מפות של פראג שיעבדו לנו במצב Offline בדיוק למקרים האלה (לא קנינו סים כי לא ראינו טעם בשביל 4 ימים).

כשהגענו לפלדיום פשוט התחלנו להסתובב בו, יש לו משהו כמו 5 קומות שהאחרונה היא בעצם קומת האוכל והיא ענקית אבל הקניון הזה נחשב לאחד היקרים בפראג לכן אם אתם כבר עושים קניות רק בפראג ממליצה לכם על חודוב שהוא זול בהרבה ממנו.

את השעתיים שלוש האחרונות שלנו בפראג לא היה לנו כל כך איפה לבלות חוץ מבקניון או בלובי של המלון למילוי מטענים וזה בהחלט מה שעשינו.
התחזית קצת הרסה לנו את היום וזה דיי ביאס אותי בסופו של דבר כי תיכננתי דברים ליום האחרון שלא יצאו לפועל בגלל זה, אבל לפחות עשינו קניות אחרונות לפני שעזבנו אז לפחות זה 🙂

חודשי החורף / אביב הם מאוד משתנים מבחינת מזג האוויר ותמיד כדאי להיום עם היד על הדופק למקרה שמזג האוויר לא יהיה לטובתכם באותו היום.

אני מקווה שנהנתם איתי ביחד לקרוא וגם לראות את פראג ומחוצה לה.
אני בהחלט אחזור לפראג שוב (אולי בעוד 10 שנים, מי יודע ;)), מקווה שהטיול הבא לא יקרה עוד הרבה זמן.
עד אז… נסיעה טובה ומהנה לצ'כיה היפה 🙂

ענבל

בלוגרית וצלמת אוכל, אוהבת לטייל בעולם ולצלם בעיקר אוכל, נופים ובעלי חיים.