הטיול לקנדה – חלק חמישי

מרץ 17, 2017 אין תגובות

לאחר 4 ימים מהנים בויקטוריה, הגיע זמנה של ונקובר.
את היום השישה עשר התחלנו בנסיעה לכיוון נמל Swartz ועלייה למעבורת לכיוון ונקובר.
אותו השייט כמו פעם קודמת של שעה וחצי – עולים עם האוטו למעבורת, מחנים ועולים לקומות למעלה.
וזאת הארוחת צהריים שלנו במעבורת.

עם ההגעה לצד השני, התחלנו בנסיעה של חצי שעה לכיוון המלון.
לנו ב- Comfort Inn Downtown , חדרים קטנים, מלון יפה ונקי עם חניה צמודה ונמצא ממש במרכז העיר בצמוד לרחוב Granville.
השארנו את המזוודות במלון והתחלנו מסלול הליכה של כ-3 ק”מ.
מתחילים מרחוב רובסון (Robson), לאחר הליכה קצרה ברחוב מגיעים לצומת דרכים עם רחוב הומר (Homer), בסמוך לצומת נמצאת הסיפרייה העירונית, מבנה עגול ויפה.
משם המשכנו להורך כל רחוב הומר עד לרחוב קורדובה (Cordova) ושם פונים ימינה, אחרי הליכה קצרה פונים שמאלה ברחוב קמבי (Cambie) ואז שוב שמאלה ברחוב ווטר (Water), שם נמצא הרובה הראשון של ונקובר.
רחוב הומה אדם עם חנויות, גלריות, מסעדות ועוד.
ברחוב זה נמצא גם שעון הקיטור המפורסם של ונקובר (Steam Clock), כל רבע שעה השעון משחרר ענן אדים.

ממשיכים ברחוב ווטר עד לקורדובה ומשם פונים ימינה וממשיכים עד לרחוב הו (Howe).
מצד שמאל ניתן לראות את המבנה הגבוה Harbour Center Tower – אפשר לעלות שם לתצפית על העיר, אנחנו ויתרנו והמשכנו הלאה.
מרחוב הו לוקחים חמינה וממשיכים עד לסוף הרחוב וממול נמצא Canada Place.
משם יוצאות הפלגות לכיוון אלסקה (אם הייתה לי ויזה היינו עולים על הספינה 🙁 )

מקום מאוד נחמד, יש שם כל מיני מסעדות באיזור ותצפית על המפרץ.

משם חוזרים בחזרה לרחוב קורדובה (מאיפה שהגענו) וממשיכים ישר לכיוון רחוב בוררד (Burrard), ברחוב זה לוקחים שמאלה והולכים עד לרחוב Dunsmuir ופונים אליו שמאלה, שם נמצא ה-Pacific Center, מרכז קניון צפוף אבל עם מבחר יפה של אוכל.
בילינו בקניון קצת ומשם הלכנו עד לרחוב Granville לבדוק את החנויות – רחוב ארוך ונחמד וחזרנו למלון.

את היום השבעה עשר פתחנו בנסיעה של כשעה מונקובר לכיוון גן החיות של ונקובר.
אנחנו בתור אוהבי גני חיות התלהבנו שיש עוד אחד (כי הראשון היה בקלגרי) אז החלתנו ספונטנית לנסוע לשם.
המקום היה ריק, היום רק אמאות עם הילדים שלהם אז ככה שהיה רגוע להסתובב שם.
אבל את האמת לא ממש התלהבנו ממנו, לא ראו חצי מהחיות ולא היה אפשר לצלם כמו שצריך וזה היה ממש מבאס.
בכל זאת אכשהו הצלחנו להוציא משם כמה תמונות.

אחרי שסיימנו בגן החיות נסענו לכיוון האקווריום של ונקובר.
הגענו לשם לקראת 14:00 בצהריים והסתובבנו במקום.
יש שם מגוון רחב של דגים וחיות מים וגם דולפינים ולויתנים.
מאוד מומלץ!

אחרי שסיימנו שם הלכנו לצלם קצת קרוב למפרץ ומשם כבר חזרנו בחזרה למלון.

ביום השמונה עשר תכננתי שנעלה עם רכבל על הר Grouse אבל לפי המלצות שקראתי ומזג האוויר שהיה הומלץ לא לעלות אלא אם יש ראות טובה.
לצערנו ירד באותו היום גשם ובהר היה רק 3 מעלות (להזכירכם נסענו בלי מעילים) אז פשוט המשכנו לתכנון הבא – גשר קפילאנו.
גשר חבלים ארוך אבל חוץ ממנו היו עוד הרבה גשרים שעוברים ביער – אטרקציה נחמדה להעביר לשעה שעתיים.

משם הלכנו לעיר לחפש אוכל ומצאנו מסעדה מזה טעימה!!!
אני הזמנתי קנלוני והוא הזמין לזניה – הוא כינה אותה הלזניה הטובה ביותר אי פעם שיצא לו לאכול והיא באמת הייתה כזאת 🙂
שם המסעדה – Bellaggio Wine Bar – תלכו ולא תתחרטו!
ואז חזרנו למלון לנוח..

היום התשעה עשר התחיל בטיפטופים והמשיך לגשמים מטורפים.
ודווקא ביום זה החלטתי שאנחנו צריכים לבקר ב- Granville Island.
באיזור יש מלא חנויות קטנות וחמודות אבל בעיקר זה שוק אוכל אחד גדול ונורא נורא צפוף.
הגענו אל האי בעזרת מעבורת בנסיעה של מספר דקות מ- Hornby Street Station.
הגענו לשם והרחנו מכל כיוון את האוכל אבל הוא רצה ללכת לראות את הבניין של אחד הסטודיואים הגדולים שיושב מספר רחובות משם, אז הלכנו.
בדרך חזרה לאי התחיל לרדת עלינו מבול מטורף וחיפשנו איפה אפשר לשבת לאכול אבל לא מצאנו.. אז חזרנו בחזרה למלון להחליף בגדים והלכנו לאכול צהריים בפאב האירי מתחת למלון – היה מעולה אבל לא צילמתי..
בגלל הגשם לא הסתובבנו יותר מדי אז פשוט נשארנו במלון עד הערב ובערב הלכנו לעשות סיבוב קניות בסופר.

היום העשרים היה היום האחרון שלנו בונקובר אז קמנו מוקדם בבוקר הלכנו טיפה להסתובב ברחוב Granville, לעשות קניות אחרונות וחזרנו בחזרה למלון.
איבדנו את הזמן ואז התקשרו מהקבלה שאנחנו צריכים לצאת מהחדר – אופס 🙂
מכיוון שכבר לא היה לנו מה לעשות פשוט נסענו לשדה, החזרנו את הרכב והמתנו בשדה בערך 4-5 שעות לפני הטיסה – נחנו כבר שם.
בשעה 16:30 (בערך) עלינו למטוס בדרכנו ליעד האחרון – טורונטו.
המשך העלילה בחלק הבא והאחרון שלנו בקנדה!

ענבל

בלוגרית וצלמת אוכל, אוהבת לטייל בעולם ולצלם בעיקר אוכל, נופים ובעלי חיים.